Last weeks

24 september 2016

Hey lieve iedereen,

deze afgelopen weken is er weer een hoop gebeurd en heb ik weer een hoop meegemaakt en gedaan. Mijn tijd op school word steeds beter en beter. heb al echt wat vriendinnen waar ik het weekend ook mee doorbrsng. het begin is altijd lastig maar het begin zit erop en het schooljaar is gewoon vol opgang. doordat ik best wel war informatie op een dag krijg op school in het engels heb ik wel een hoop last van hoofdpijn. ik slaap door de weeks ook redelijk vroeg. in het voetbal team gaat het goed maar n zo een lange zomerstop is ook dat weer even wennen! toevallig heb ik deze week een beetje heimwee gehad, maar ook dat is goed gekomen met veel steun van meiden op school. iedere vrijdag avond ga ik nasr de football game, mijn school heeft nu 3 van de 4 wedstrijden gewonnen. na de game ben ik bij vriendinnen blijven logeren, dat was heel gezellig. huizen in amerika zijn eigenlijk wel wennen, het is heel anders dan nederland maar dat heeft ook wel weer wat!!

ik kan me niet voorstellen dat ik dit niet had gedaan!! ik heb een leuke en leerzame tijd en ik hoop dat er nog heel veel leuke belevenissen gaan komen!

xx sanne

1. Elke:
    26 september 2016
    Goed om te horen dat het zo goed gaat en dat je al wat gezellige meiden om je heen hebt verzameldVind t nog steeds heel stoer van je dat je dit avontuur bent aangegaan..alles anders..geen fam geen vrienden alles in een andere taal..Toppie zussie..een ervaring om nooit te vergeten
  2. Nely de heer:
    26 september 2016
    Wat een belevenis knap van je dat je dit aandurfde maar zo te horen heb je je het naar je zin is altijd wennen in een vreemd land maar dit vergeet je je hele leven niet leuk dat je ook weer voetbalt .Veel succes de komende maanden.
  3. Vera:
    9 oktober 2016
    Super fijn! Dat het langzaam steeds leuker en beter word! Een superavontuur! Heel stoer dat je eraan bent begonnen Tot gauw dikke En xoxo ❤️Jou!