November December

12 december 2016

Hey allemaal,

Vorig weekend zijn we naar een andere staat gegaan voor een weekendje, we zijn naar Missouri geweest, daar hebben we in een hotel geslapen voor twee nachtjes. Het was vies weer regen koud vriezen dus eigenlijk hebben we njet veel gedaan. Maar ondanks we jiet veel gedaan hebben hebben we toch een ezellig weekend gehad. We zijn de eersta avond optijd naar bed gegaan want her was vijf uur rijden. De tweede dag zijn we naar een soort kroeg/restaurant geweest om de OU/OSU game te kijken, OU won dus iedereen was ook weer blij.

Ik weet eigenlijk niet of ik al over thanksgiving had geschreven, maar we zijn naar onze hosttante geweest met de hele familie en heel veel gegeten natuurlijk. De laatste weken js het heeeel koud buiten het is maar -6 maar het voelt als -30.

Gister is er wat ergs gebeurd. We zijn gezsllig met zijn alle naar de paardenracen geweest en dat was heel leuk om te zien en ook heel gezellig. We hadden onze oma met ons want die woont met ons, ze had de hele dag al een beetje buikpijn en misselijk maar we hadden niet echt gedacht dat het zo erg was. toen we onderweg naar huis gingen viel haar hoofd ineens naar links en zei ze jiks meer. We scheokken heel erg wn hebben meteen dr adem gevoeld wn we voelde niks meer dus zijn we gelijk naar het ziekenhuis gereden. Toen we daar kwamen kwamen ee meteen 7 dokters, tilde haar uit de auro wn meteen reanimeren wat ik njet aan zag komen dus ik ren natuurlijk hard weg want daar kan ik niet tegen. ze hebben haar mwteen meegenomen en ze had geen pols of hersenactiviteit meer. Ze heeft basically 10 minuten dood in de car gelegen. ze hebben haar 'terug gekregen' dus haar hard werkt op de aparaten nu. Gister hebben we tot 2 uur iin het ziekenhuis gezeten, de dokter zei dat ze het niet zou halen. Het is zo raar dat dat gister gebeurde in de auto in front of all of us. Christi is haar vader ook rond kerstmis verloren dus we gaan een moeilijke periode in

Verder is alles goed en heb ik het heel erg naar mijn zin en kan ik niet wachten tot we vakantie hebben!

kussies Sanne

1. Barbara:
    12 december 2016
    Hoi Sanne, nou nou dat is niet niks allemaal zeg.....en wat zielig voor Christy. Meestal kunnen we zeggen: komt goed! Maar nu weet ik dat ook even niet. In ieder geval sterkte voor iedereen en hopelijk ook een fijne kerst.....

Goed dat je het naar je zin hebt daar. Nog even dan ben je op de helft en kunnen we eindelijk af gaan tellen....maar eerst even dit jaar uitzingen.

In maart komen we gezellig een kijkje nemen. Wij zijn erg benieuwd hoe het daar is. En dan kunnen we eindelijk je 2de mama leren kennen hahaha.

Veel liefs, hou je taai xxx-jes meeemeeeeee