De afgelopen maanden

27 november 2016

Hallo iedereen,

De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest met vrienden maken en nieuwe dingen uitzoeken. Ik merk dat ik mezelf elke dag een beetje meer ontwikkel en dat ik steeds meer onder de knie krijg om voor mezelf te zorgen en volr mezelf op te kkmen. Ik heb hele lieve vriendinnen hier waar ik altijd op kan rekenenen en zo heb ik ook een ostmoeder waar ik altijd mijn ei even bij kwijt kan.

wat me soms stoort wn waardoor ik vaak heimwee krijg is dat amerikanen soms in een keer erg kunnen uitvallen om niks en daar ben ik soms in schok van maar daar probeer ik me overheen te zetten.

een pasr weken geleden zijn we naar football games en populaire basketball games geweest dat was een hele leuke ervaring!! Volgend semester zit ik in track in plaats van in voetbal want er waren wat minpunten in voetbal waardoor ik er niet zn zin meer in heb. School gaat ook goed het is in Amerika niet zo moeilijk als in Nederland zoals a hoop verslagen maken enzo, amerikanen zijn daar veelste lui voor denk ik

Aankomende vrijdag gaan we wen weekendje weg naar Missouri voor kerstmis. afgelopen donderdag hadden we thanksgiving, dat was een hele hoop eten maar ook een hele hoop gezelligheid! Het is altijd leuk om een betere band op te bouwen met de andere kanten van de famillies!

De vakantie is weer over dus morgen begint het gewone ritueeltje weer!

Ik mis mijn mama wel heel erg en natuurlijk de rest ook'

xxxx Sanne

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nely de heer:
    27 november 2016
    Fijn dat je je draai daar heb gevonden.Het is een heie belevenis om in z'n ver groot land te zijn.Dat je je moeder mist is niet zo gek maar jij slaat je er wel doorheen je bent een doorzetter .Je heb het wel getroffen met de familie waar je nu woond ze nemen je ook overal mee naar toe dan leer je ook veel over de gewoontes van de mensen daar .Nou Sanne hou je goed ik volg je via Facebook .Liefs Neel .xx