mijn eerste maand in Oklahoma

17 september 2016 - Oklahoma City, Oklahoma, Verenigde Staten

Lieve iedereen,

mijn eerste maand in Oklahoma was heel leuk! natuurlijk zijn er tegenvallers en downs. maar alle ups maken het toch weer goed. De eerste 5 dagen in NY waren ook heel leuk en indrukwekkend. ook was ik daar met mijn beste vriendin Lynn, dat was fijn dat je toch een start maakt met een vertrouwd persoon, en dat konden wij ook merken.   we hebben daar leuke dingen gedaan en toch vaak de starbucks opgezocht! Toen we de laatste dag vertrokken naar het gastgezin, werd ik gelijk op eigen benen gezet. dat was even doorbijten. ik vloog alleen nasr oklahoma met een tussenlanding in Atlanta. het was wel een beetje spannend maar in de tussenlanding heb ik me goed vermaakf met facetimen met mama en Yannick. toen ik eenmaal geland was in Oklahoma kwamen mijn hostdochter en zus mij ophalen. ik was heel moe! toen ik daar aankwam werd ik gelijk in open armen ontvangen en hebben we met de hele familie gedineerd. 18 augustus begon mijn school, dat was spannend, een grote school met niet 1 persoon die je kent. gelukkig maakte ik al snel vriendinnen en wist ik de weg in de school al redelijk vlug! de eerste weken heb ik wel last gehad van heimwee maar eerlijk gezegd gaat het nu wel. Tuurlijk blijf je je familie missen maar soms ben je te druk om er aan te denken!! ook ga ik nu elke week naar the football game, en dat is een leuke ervaring!! Het eten hier is nogal ongezond, en daarom ben ik blij dat ik hier in het voetbal team zit, en ik hier ook kan hardlopen en zwemmen wanneer ik dat wil. Ik kan het heel goed vinden met mijn gastgezin en met de mensen op school!

xxx Sanne

1. Lynn:
    19 september 2016
    Supertrots op jou! Gaat helemaal goed komen dit jaar xxx
  2. Barbara:
    20 september 2016
    Hoi Sanne,

Wat leuk om zo'n blog bij te houden. Kunnen wij het aan iedereen laten lezen. Fijn dat je je draai hebt gevonden met je ups en downs. Gelukkig zijn er meer ups dan downs. Die hebben wij ook daar slaan we ons wel doorheen. Super dat je daar zo lekker kan sporten en ja het eten in Amerika is anders dan bij ons. Maar ook heel veel lekker eten en misschien een beetje te veel vet of suiker maar dat sport jij er wel weer af hahaha. Wij zijn super trots op jouw en natuurlijk ook op Lynn....hou vol time flies zullen we maar zeggen. Dikke kus mama