De laatste maanden

6 april 2017

de  laatste maanden heb ik heel veel leuke dingen meegemaakt!! Mijn verjaardag heb ik hier ook gevierd, heel anders dan in nederland want daar pak je er nog gauw een wijntje bij maar dat is hier even anders! Ook track season is al een tijdje bezig. De trainingen zijn heel zwaar en we hebben ze elke dag, maar dat heb ik wel nodig met het eten hier. Ze koken hier thuis met heel veel olie en boter waar mijn huid ook njet zo goed tegen kan. In maart kwamen papa mama jelle en bram. Ik kan zo zeggen dat dat een van de meest bijzondere tijd ij mijn leven was. Na 8 maanden zag ik eindelijk mijn familie weer en niks was raar alles was gelijk weer vertrouw baar: we hebben veel gedaan, geschoten met een pistool, paardenrace, casino's en zo kan ik nig wel even doorgaan. Vorige week hadden we nog een track meet, het duurt de hele dag en je rent zelf maar 30 seconde, maar het was lekker weer buiten en iedereen aanmoedigen is ook heel leuk.

We kunnen eindelijk/jammer genoeg zeggen dat het einde in zicht is. Volgende week vrijdag gaan we lekker een weekje naar florida en daarna is het gala! Ik heb mijn jurk al gekocht (samen met mijn familie). Daarna is het nog een maandje en gaan we ook nog naar Mexico op de cruise!! Dus er komen nog heel veel leuke dingen aan

School is makkelijk, veel makkelijker dan in Nederland. Daar leerde ik soms wel 5 a 6 uur per dag, hier heb ik het boek nog niet 1 keer opengeslagen. Wel lekker relaxed dan kan je altijd gewoon leuke dingen doen als je thuis komt zonder zorgen!

Xx Sanne